Πολιτική Επιστροφών & Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε σφάλμα στην παραγγελία σας, είτε στην ποσότητα είτε στο είδος των παραγγελθέντων προϊόντων, ή αλλάξετε γνώμη μετά την καταχώριση της παραγγελίας online ή τηλεφωνικά, μπορείτε να την ακυρώσετε, μόνο πριν τα προϊόντα παραδοθούν στις συνεργαζόμενες εταιρείες προς αποστολή. Η ακύρωση παραγγελιών μεμβρανών κομμένων σε επιθυμητές διαστάσεις, μπορεί να γίνει μόνο πριν την κοπή των μεμβρανών. Για την ακύρωση επικοινωνήστε με το llumar.gr, με τηλ. Επικοινωνίας 210-5699920, e-mail: helpdesk@llumar.gr
Επιστροφή προϊόντων
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το llumar.gr συνοδεύονται από Τιμολόγιο Πώλησης. Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το llumar.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να εκδώσετε Δελτίο Αποστολής με τα επιστρεφόμενα είδη στο οποίο να αναγράφεται ο λόγος επιστροφής και το σχετικό τιμολόγιο πώλησης. Η εταιρεία μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να κάνει αποδεκτή ή να απορρίψει την επιστροφή, εξετάζοντας το βάσιμο του λόγου επιστροφής των προϊόντων. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που προμηθευτήκατε από το llumar.gr ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210-5699920, ή με e-mail στο helpdesk@llumar.gr . Εφόσον μετά την εξέταση του προϊόντος, το οποίο πρέπει να συνοδεύεται από Δελτίο Αποστολής, καθώς και τα υλικά συσκευασίας του, διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττώματος τότε θα προβούμε χωρίς επιβάρυνσή σας, σε άμεση αντικατάστασή του με άλλο ομοειδές, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, οπότε στην περίπτωση αυτή θα σας χορηγηθεί Πιστωτικό Τιμολόγιο και ο λογαριασμός σας θα πιστωθεί με το αντίστοιχο ποσό. Εναλλακτικά μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας από τη σύμβαση.
Μη ελαττωματικά προϊόντα
Η επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων γίνεται ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, υπό τις νόμιμες προϋποθέσεις. Διαβάστε προσεκτικά το κείμενο που ακολουθεί προκειμένου να ενημερωθείτε για το δικαίωμα και τη διαδικασία νόμιμης υπαναχώρησης από τη σύμβασή σας με το llumar.gr. ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλ. 210-5699920, ή με e-mail στο helpdesk@llumar.gr προκειμένου να μας εκθέσετε το πρόβλημα και να εξεύρουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε αυτό.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας παραλαβής των εμπορευμάτων από εσάς, ή ενός τρίτου που θα υποδειχθεί από εσάς, εξαιρουμένου του μεταφορέα. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε εγγράφως την εταιρία «ΚΙΝΔΗΡΟΓΛΟΥ ΙΚΕ», που εδρεύει στην Αθήνα, επί της Λεωφόρου Κηφισού, αριθ. 72, Τ.Κ. 12241, (φαξ: 2105693050, email: info@clear-pro.gr) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από Δελτίο Αποστολής στο οποίο να αναγράφονται όλα τα είδη, καθώς και το σχετικό Τιμολόγιο Πώλησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε την αξία των επιστρεφομένων προϊόντων, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα είδη. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθείτε με έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή), οπότε και θα επιβαρυνθείτε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών και φέρετε ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.
Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:
α) Επιστροφή χρημάτων: Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.
β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με τους εξής τρόπους:
1. Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα στην Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισού 72, Τ.Κ. 12241, Αιγάλεω
2. Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρείας «ΚΙΝΔΗΡΟΓΛΟΥ ΙΚΕ.», στην Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισού 72, Τ.Κ. 12241, Αιγάλεω. Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το σχετικό Δελτίο Αποστολής, καθώς και το έντυπο υπαναχώρησης που λάβατε συνημμένο στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας (ή με FAX). Για την αποστολή προτείνεται η χρησιμοποίηση του ίδιου μέσου με το οποίο σας παραδόθηκε το προϊόν. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον πελάτη, το llumar.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία στο τηλ. 210-5699920, ή με e-mail στο info@llumar.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα, Λεωφόρος Κηφισού 72, Τ.Κ.12241, Αιγάλεω, στο οποίο μπορείτε να απευθύνεστε σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων, καθώς και για ό,τι αφορά στην εγγύηση των προϊόντων που παρέχει, κατά νόμο, ο προμηθευτής.